2009-09-24

Nu ikväll blev jag av med min bokhylla. Äntligen!! Tjoo hoo!
Min bokhylla blev aldrig såld. Det var ingen som ville ha den. Jag försökte skänka bort den men det gick inte heller.
Inte ens hjärta till hjärta ville ha den i måndags. Då är det riiiktigt illa. *S* Dom var här och ratade den. *S* Sa det var svårt att sälja bokhyllor.
Jag kanske byter möbler för sällan.Haha.Det är nog så att jag får bättra mig och byta ut lite oftare.Så nu ska här köpas två nya,vita bokhyllor med glasdörrar.:-)Jag har kollat så jag vet vad jag ska köpa.

Ikväll när brorsan hämtade bokhyllan så hade han ett litet bord och en liten byrå på flaket.Så det vart att dom hamnade här nu,men jag har inte bestämt mig än om jag ska behålla dom. Ska dom vara kvar här så ska jag måla dom vita.Måste köpa mer färg....
Det lilla bordet tänkte jag testa om det kunde funka att ha när jag ska göra silversmycken. Då kan jag ha gasbrännaren där och tillbehören. Ska på kurs imorgon och på lördag och det ska bli superkul!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar