2009-11-30

Lägga ner bloggen

Jag kommer nog inte ha kvar den här bloggen så länge till.

Känner att jag lägger ner tid på att lägga in foton och text här, men det kanske bara är jag som ser det.
Det är inget kul...och då känns det som slöseri med tid om ingen ändå ser eller läser/skriver. Man ser ju inte om man har några besökare på bloggen och det är tråkigt,för om man vet om man har besökare så är det ju roligare att blogga.

Så som jag känner nu kommer jag snart lägga ner den här bloggen och jobba med min hemsida istället.

Så istället för denna blogg är du välkommen in på min hemsida. www.lottaz.se

På min hemsida finns det smycken som är till salu om nån skulle vilja köpa nickelfria smycken i finsilver.

Om du besöker min hemsida får du gärna lämna en liten hälsning i min gästbok. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar