2009-11-21

Nya smycken som ligger på tork

Ikväll har jag gjort lite nya smycken som nu ligger på tork. Imorgon ska jag slipa till dom så de blir fina. Sen får jag se om jag måste pensla på mera silver och laga nåt. När det blir bra ska jag bränna smyckena.Jag har köpt mera gas nu så det inte ska ta slut när jag bränner. Sen ska jag lägga ut lite till försäljning på min hemsida.

Första smycket ska bestå av två kvadrater,den lilla ska hänga och dingla. Det ska jag nog ha på mig när jag åker till Stockholm med mina kollegor.Jag tror smycket blir fint när det är klart.:-)

Här är ett hänge och två par örhängen. Ett par örhängen behåller jag och ett par ska jag prova att sälja.Om nu nån vill ha.

Tre hängen. Jag var sugen på att använda mina stämplar men kom inte på vad jag skulle skriva på smycket. Funderade på "Love" men kände inte för det utan ville komma på nåt annat. Så jag får fundera lite till.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar