2009-11-09

Telefonbuset :-)

Idag lyssnade jag på en inspelning av ett telefonbus jag utsatte mamma för en gång. Det var ett lyckat bus jag gjorde och kul att ha kvar det. :-) Jag gillar att skoja och skämta, så när jag såg telefonbuset tänkte jag att det måste jag testa.:-)

Jag valde ett bus där kvinnan som ringde upp mamma sa att hon fått klagomål från mammas vänner.Att mamma ringer för mycket så det inte går att komma fram på linjen. Att om hon pratar mycket i telefon,då blir kunderna missnöjda och då ringer dom och klagar....och så kan vi inte ha det, sa kvinnan.

Jag hörde mamma helatiden och kunde lätt trycka på knapparna så att kvinnans röst sa meningar som passade in i samtalet.:-) Hörde mamma säga "mina vänner klagar inte." *S*

Sen tryckte jag så att kvinnorösten bad mamma att hon skulle hålla samtalen korta och bara fokusera på det som är relevant.Inget onödigt tjafs,för det tycker dom inte om.
Då ilsknade mamma till och fick nog och sa "Jag pratar så mycket jag vill. Dra åt skogen."Sen la hon på luren.

Jag väntade ett tag innan jag ringde upp mamma och när jag sen gjorde det var hon väldans upprörd och pratade om att ringa Telia och berätta om samtalet.
Sen avslöjade jag att jag lurat henne och då skrattade hon gott.:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar